Fortet.

Sitter med hela familjen min och kikar på Fångarna på fortet, riktigt bra program. Det är ju lite kul att det fortfarande håller på efter så många år .. Men det blir ju aldrig uttjatat heller ?!

Vi har även ätit pizza , eller jag åt bara en bit . Fattar inte varför jag inte kan äta mer. Men det är vell både bra och dåligt antar jag

Imorgon ska T jobba en stund och jag ska passa på att gå på köpis med T´s lillasyster. Vi ska vell kika runt lite och se om vi hittar någonting på Rean. Inte för att man behöver någonting men det kan ju alltid vara kul att kolla och fördriva tiden. Annars skulle vi endå bara suttit hemma jag och Lovis.
Kanske blir en och annan sak till Lovis , brukar kunna bli så när man är på Köpis haha.
Förresten , en pjamas som vi köpte för ett tag sedan blev nerbajsad första gången hon använde den och nu går det inte bort? Förstår inte hur bajs kan sätta sig så bra? någon som har något tips vad man kan göra för att få bort den?

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Fortet här ..

Kommentarer
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Gall tvål.. Tar till och med bort blåbär och svartvinbär. Använder det på alla milos kläder.

2010-12-26 @ 09:29:09
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0