hängig.

Den här dagen har vart riktigt hängig och tråkig .. Jag har nämligen gått och fått feber , känns det som. Svettas som en galning och känner mig allmänt deppig . Vet inte alls om jag börjar bli sjuk eller om jag bara är stressad eller nånting , men nåt är det iallafall.

Som tur är så har Lovis vart duktig och mysig idag . Hon har legat på mitt bröst i soffan och sovit medans jag har kollat på både lyxfällan och byggfällan på datorn.

Nu är iallafall Thias hemma och vi ska vell ta en tur till affärn och inhandla någonting att laga ikväll , det ekar i vårat kylskåp som det ibland kan göra såhär i slutet utav månaden. Men snart är det Lön igen så då är det bara att fylla upp ordentligt.

Har inte haft ork att skriva någonting idag , men ja tänkte att jag skriver litegrann endå för att inte tråka ut er allderles för mycket . Hoppas ni får en mysig kväll med Robinson och god mat , för det ska jag ha !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0