hurra, en dotter.

jahapp , redan 23e december , vart tog hela månden vägen? Men in´t är jag bitter in´t. Jag avskyr endå vintermånaderna och allt som hör därtill, så för mig får gärna resten av vintern också susa förbi.

Inatt har inte vart någon bra natt för varken min eller Lovis del. Hon har åmat sig och haft ont i magen hela natten och då menar jag verkligen h-e-l-a natten. Jag har inte sovit en endaste minut på hela natten , så jag är riktigt trött nu. Dock somnade hon nu när jag matade henne och kollade på en dokumentär om mammor som önskade sig en dotter. Den var riktigt sjuk faktiskt .. Dom åkte till andra länder för att göra behandlingar där man kunde "välja" kön på det kommande barnet . Så desperat kommer jag aldrig bli , det är ett som är säkert . Även fast jag alltid önskat mig en pojke. Men dom där mammorna blev inte ens glad när dom endå blev gravid - och det visade sig råka vara en pojke istället . Helt galet ...
Men somliga är ju knäpp, det är bara att acceptera. Tänk på dom som inte kan få barn istället.

Nåväl , Lovis sover som sagt , väldigt tungt. Hon gjorde världens bajsning så det känns nog bättre i magen hennes nu med tanke på att hon sover så ostört.

Snart kommer vell T hem och då ska vi ner och tvätta , sedan ska vi åka och storhandla med alla andra pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0