julkalendern.

Hej därute i finvädret , ja , för idag är det ju "bara" åtta minusgrader . Det blir lite hawaiikänsla om man jämför med dom senaste dagarna , ellerhur? Dock har jag inte vart ute än och garanterat den där hawaiikänslan , men jag ska vell , förr eller senare ..

men just nu ligger jag iallafall i sängen , eller jag sitter mot sängstommen uppe vid huvudänden liksom. Ska kika på julkalendern innan jag gör någonting annat. Jag kollar alltid på julkalendern , om inte på teven , så på datorn.
-VARJE ÅR..
Men ibland (eller nästan jämt) är julkalendern så jäkla kass . Det har den ju vart i massa år nu. Men årets är faktiskt helt okej , även om dom har bajtat "mysteriet på greveholm" rätt mycket. Men men.

Nu ska jag slå på julkalendern och mysa lite med min trötta tjej som ligger brevid mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0