köpis med två fina.

Nu åker jag och Lovan snart ut på köpis med två fina människor , nämligen nathalie och Lukas. Vi kommer att åka buss(!!!) ut dit eftersom att thias har bilen. Så det kan bli spännande , har bara åkt buss en gång med Lovis . Det är ju så omständigt med vagn o allt . Men det är tur att det finns så många snälla människor därute som kan hjälpa en. man får lika extra respekt när man har barnvagn , speciellt bland äldre..

Nu tänkte jag väcka Lovis och klä på henne , mata henne och byta blöja innan jag sedan tar henne i vagnen o svea i koppel för en liten promenad. Hatar att promenera med både hund och vagn men vad ska man göra då , svea får faktiskt ta och lära sig att gå fint bredvid vagnen...



trött fraajs.

Kommentarer
Postat av: Ida

Trött får man vara ! Det är jag, på att va gravid! Hur tog du dig igenom de sista veckorna & även övergången ?! Börjar bara mer eller mindre bli deprimerad än glad över det lilla livet.. :/.

2010-12-06 @ 16:45:00
URL: http://mshuvudled.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0