Lovis 3 månader.

den vackraste stunden i livet var den när du kom..

Idag är det exakt 3 månader sedan jag födde dig . Det känns verkligen inte som så längesedan. Jag kommer så himla väl ihåg den dagen , den finaste dagen i mitt liv och den bästa förlossningen man kan ha.

Idag vid 3 månaders ålder kan du jättemycket, du är stadig och stabil och kan skratta på riktigt. Du blir världsglad när din pappa kommer hem och sover jättebra om nätterna. Idag t.ex fick jag väcka dig klockan 10:30.

Jag älskar dig mer än jag någonsin hade kunnat föreställa mig.









men här är du just nu...


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Grattis söta Lovis!

2010-12-20 @ 12:36:01
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Theresia

Shit vad lik hon är Thias :D Hon ser PRECIS ut som honom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0