Mobilblogg- äntligen är dom sista klapparn...

Mobilblogg- äntligen är dom sista klapparna klar..tror jag. Vi hittade en till bror min idag. Sen köpte vi även lite cider o så till jul eftersom att vi tänkte mysa till det med lite sånna i jul. Måste köpa lite ersättning till julafton kom ja på nu.. Att ja glömde de då! Men iförsig, vi ska ju endå storhandla imorgon så då kan man ju ta de då. Imorgon då? Va händer då.. Inte ett skvatt tror jag minsann. Ska nog bara va hemma o mysa med lovis som vanligt. Tänk vad mycket kärlek man kan få av någon så liren! Är det inte otroligt?! Förövrigt så ligger vi nu i sängen allihopa , lovis sover i mitten o thias spelar dator medand jag ligger och tittar på våran skatt! Barn är allt ! Jag vill göra allt för lovis, hon är verkligen det största och bästa som någonsin hänt mig! Nej, nu börjar klockan bli kväller och även jag måste sova. Hoppas ni haft en bra dag och att ni sover så gott, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0