Mobilblogg- har haft en jätterolig kväll i...

Mobilblogg- har haft en jätterolig kväll ikväll , med God mat och ett spännande Robinson! Dock har lovis inte sovit nån middag på hela dagen och sover inte heller än ! Så hon är lite smågrinig.. Helt sjukt vad länge hon är vaken nu för tiden.. Hinner aldrig med nåt här hemma:D nu ligger vi i sängen hela familjen, thias spelar spel på datorn och lovis babblar för fullt och verkar inte alls ha en tanke på att sova än på en stund.. Själv är ja skit trött o tror minsann jag har fått feber, svettas ihjäl, och jag som brukar frysa mest av alla.. Imorgon blir det en lugn dag igen. Ska försöka ta mig ut i snö stormen med lovis så att hon kan sova i vagnen på Balkongen sen! Men mer än så har jag inte planerat.. Robinson på kvällern iallafall. Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0