pulkaåkning.

Vi har haft en helmysig dag hemma hos min syster och hennes brutta. Vi åkte en massa pulka (tefat) och grillade körv för fulla muggar..
Flera av mina kusiner var också där och det var riktigt kul ,förrutom att jag frös som en dåre om händerna . Jag tog bara fingervantar eftersom jag inte planerat att åka pulka , men det gjorde jag ju som sagt  endå och kuuuul var det ! Man blev som ett litet barn igen. Kan inte fatta själv att jag har ett eget barn!?

Lovis sov i vagnen helatiden och hon sover fortfarande. Jag tror minsann hon har gått i ide. Det började för en vecka sedan ungefär . Hon sover i princip helatiden.. Och är näst intill omöjlig att väcka.
Men ikväll ska jag lägga henne tidigt , försöka iallafall , så att hon vänder tillbaka på dygnen. För nu när hon är vaken så är hon helst vaken på natten och så vill man ju inte ha det.
Nu kanske det inte spelar sån stor roll , men sen när man börjar jobba kl 06 om mornarna så vill man ju ha lite rutin. Men det löser sig ..

Nu ska jag kila in i köket och laga lite mat , vi stannade på Citygross på hemvägen och köpte pommes,chickenbits och lite såser . Så ikväll blir det mys middag och filmer..

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

tack så mycket! <3



vilken sötnos du har

2010-12-04 @ 20:23:08
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0