sovdax.

Jahapp , då var ytteligare en dag över och jag har haft en riktig mysdag.
Det började som sagt med att Malin kom förbi och umgicks med oss . Vi skulle kolla på Toystory men det funkade visst inte så vi kollade på barnkanalen istället . Sedan fixade jag hennes naglar lite , satte på lite pärlor o tjaffs.
-Men fint blev de !

Senare när T kom hem från jobbet så åkte vi till syster min . Så vi släppe av Malin på vägen..
Kollade Hollywoodfruar och hade allmänt trebvligt. Syster min bjöd på sallad med , så himla gott . Hon är en pärla hon min syster . Tycker om henne så himla mycket ! ♥ Hon har verkligen och ställer fortfarande upp för oss. Hon är nog den enda (förrutom T) som har vart så delaktig under min graviditet och även nu efteråt. Hon frågade alltid hur vi mådde som knappt någon annan gjorde förns Lovis var född. Det är någon som verkligen ställer upp och det är jag så himla glad över.. Önskar alla kunde ha en syster som henne faktiskt.

Nu är vi iallafall hemma och ska precis krypa ner och sova . Imorgon är det en spännande dag , då ska jag äntligen göra mina ögonbryn och jag känner på mig att det kommer bli så himla bra..och blir det inte det då är det ju bara att leva med det. Men dom kan bara bli finare.
Somliga kanske kan tycka att "vafan,ett par ögonbryn liksom.."..men för mig är det inte riktigt så.

Godnatt på er vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0