Svar ang. jobb.

Agneta om Mobilblogg- det blev inte mycket julklappa...:
Hon är så fin eran lilla tjej! :) Julklappar är ju inte det lättaste, fy tusan..

Vart ska du jobba i maj förresten? =)
IP: 85.225.212.16
02 December, 21:46
Anonym om Mobilblogg- det blev inte mycket julklappa...:
Kan du inte visa bilder på kläderna? =) vad jobbar du med?
IP: 93.179.63.242
02 December, 21:19
Anonym om Mobilblogg- det blev inte mycket julklappa...:
Vart ska du jobba?:) sommarjobb eller är du typ anställd någonstans?:)

Sv; Jag tänkte att det var lika bra att svara på alla samtidigt eftersom att alla hade frågor ang. samma sak - nämligen jobb.
Jag kommer bli anställd och mer än så säger jag inte ..än. Ni får vänta och se helt enkelt . Men jag kommer inte att jobba varje dag med tanke på att Lovis inte kommer att vara tillräckligt gammal för att klara sig utan mig så länge . Inte jag utan henne heller för den delen .. Saknar henne helatiden ..tillochmed när hon sover.
Men jobba kommer jag göra , så att vi kan köpa hus eller åtminstone flytta till nåt annat.

Hoppas ni är nöjda med svaret än så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0