1 månad.

Kvällern har i stort sett spenderats inne på vårat sovrum , i sängen framför teven och alla dess program. Nu är ju programmen tyvärr slut och det vankas snart läggdags . Men först lärade jag bara kolla till internetet lite , ifall det hänt någonting kul - men ikke .

Imorgon blir det lugnt igen som vanligt , inga möten eller planerade uppdrag .

Jag kom att tänka på en sak idag när jag vaknade , jag har nämligen haft mitt körkort i en hel månad idag. Tiden bara flyger iväg och det älskar jag . Hoppas den fortsätter att gå såhär fort så att det blir sommar och sol nångång. Jag bara längtar efter att få glassa runt i bikini på bremmen och bara suga i mig all värme och alla solstrålar. Sen längtar jag efter at slippa ha så mycket kläder på sig så fort man ska ut . Jag ska leeva i långa fina tunikor och t-shirtar i sommar.. - BARBENT ! det är så himla fint att vara barbent (när man är brun) ! Sen att man inte har världens snyggaste ben är ju en annan femma.

Jaja , nog om mig och sommarprat ! Vad sägs om att sova ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0