en annan dag.

godmorgon ! Efter gårdagens tvättimmar så går nog denna dag åt till att lägga in all tvätt i garderoben, eller om jag känner oss rätt , så blir det en "annan dag".

Annars har jag inte någon som helst aning om vad som händer idag, kanske en film eller två ?
Vill ju inte vara ute iallafall , då lär man ju frysa ihjäl ... Jag längtar till våren då man kan krypa ut ur sitt ide och kanske gå på picknick några gånger i veckan med sånna man tycker om . Då har vell även stormagen trätt fram så det kommer nog bli extra mysigt i vår tror jag. Värre blir det med sommaren !

Den här bilden tex , då var det bara april och hur varmt som helst . Vi låg på T´s föräldrars balkong och solade i bikini (!!).



Är det inte helt underbart med våren och alla dess känslor ?
Jo , jag längtar starkt till just våren . Tänk när man får lägga undan alla dunjackor och täckisar för att istället anväda skinnjacka , tunna byxor och tygskor.
Det bara spritter i hela kroppen av längtan ....



Nej , tillbaka till idet och verkligheten.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är så himla skojsigt o följa er nu när lillbebben väntar :D

skriv om allt! det är så intressant o läsa :)

sköt om er, kram!

2010-02-23 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0