en hemsida.

denna morgon har man inte hunnit med speciellt mycket , trots att man vaknade i hyffsad tid .
Hemligheten var att jag låg kvar i sängen och kollade på det nya avsnittet utav andra avenyn på 45 minuter. Därpå gick jag ensam in i köket och åt två rostade lingongrova med en massa smör och ost på .

T åkte iväg tidigt imorse för att hjälpa en kompis med en hemsida , så jag lär nog bli ensam större delen utav dagen.

Ikväll är det tänkt att vi kanske ska åka ut till pappa , men han skulle höra av sig igår och har fortfarande inte gjort det . Så hör han inte av sig så åker vi nog inte dit , då blir det nog nånting annat istället .

Nu sitter jag i soffan med Svea tätt intill och kikar runt på lite bloggar och även facebook , men det händer ju ingenting roligt nånstans nu för tiden. 
Jaja , ska ska vell fortsätta kolla vidare . Ha en bra dag allihopa ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0