en sallad.

Efter att (i vanlig ordning) ha öppnat respektive stängt kylskåp och skafferidörren , såg jag en stor skål med sallad längst ner i kylen. Det fick bli min lunch idag , så jag skar lite mer gurka och tomat och la i lite fetaost innan jag sedan swishade ihop en skitgod salladsdressing bestående utav olja, äppelcidervinäger och salladskrydda som jag hällde på och blandade ihop.
Fyfan vad gott säger jag bara !
Sitter fortfarande och smaskar på den och den sitter fint i kistan , jag älskar sallad ! Jag har ju fått avsmak på all varm mat sedan jag blev gravid , så en sallad är ju optimalt - nyttigt framförallt .

ps . Tillochmed fiskbullar äter jag KALL ...Fast ljumna blir dom vell när man mosar ihop dom med potatis, men endå.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0