....

oj vilka klösiga kommentarer svärfar röt till med idag .
Jag måste nog rätta till det här ..


Först och främst så skrev jag att vi var barnvakt häromhelgen , vet inte riktigt när det var , kanske förra fredagen(?) åt Thias lillasyster på 9 år . Okej , hon är 9 och fyller 10 i september , vilket jag ansåg eller åtminstone skrev , var "snart". Kanske fel ansett av mig men hon fyller åtminstone 10 i år ...
När man är liten är det stor skillnad på 9 och 10 som ni kanske kommer ihåg. Själv skulle man ju blivit vråltokig när man var liten om någon sa att man var 10 fast man var 9 , eller tvärtom.

9 är ju bara en hel hand plus fyra fingrar , medans 10 är två fulla händer ....

Jaja , sen hade vi nästa felsteg utav mig .
Jag nämde lite snabbt att jag var glad för att jag har folk som ställer upp i alla lägen nu när det är som det är. Dum som jag var nämnde jag bara dom i min släkt som jag tyckte var värdiga att nämnas, vilket blev min storesyster och min lillebror, inklusive Thias .
Självklart är Thias föräldrar plus familj några utav dom som ställer upp mest och skulle självklart ha nämts.(♥)

Nu vill jag bara flytta och kunna välja mina kontakter

men de lär vell ta ett tag..

jaja , det var vell de jag skulle skriva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0