fredagsmys.

Ikväll har det vart en riktig myskväll. Vi är nämligen barnvakt åt T´s 9 (snart 10) åriga lillasyster , vi har kikat på let´s dance och myst med lite chips och dricka. Därpå somnade hon bums och hon sover även nu..

Jag och T ligger bredvid henne och glor runt på olika bloggar innan det är dags att sova .

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN (!!) färga mitt hår igen - som jag har längtat. Jag har näst intill råttfärg nu på mitt "riktiga" hår , medans hårförlängningen inte riktigt är i samma färg..& är det nåt jag hatar så är det folk som har olika färger på sitt vanliga hår och löshåret . Så jag tänker inte märka ut mig som en utav dom .
Egentligen har jag bara lust att slita ut mitt löshår och försöka göra nånting fint med mitt "riktiga" hår , men de lär jag ju ångra i samma stund som jag tatt ut hårförläningen , så jag väntar nog med det tills jag har råd att köpa nytt hår (om det skulle behövas).

sålänge får det här duga ...

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag saknar dej finaste du! <3

2010-02-06 @ 01:08:44
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Moas pappa

Vad då snart 10? Hon fyller ju förfan i September.

2010-02-12 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0