hemligt möte.

Goddagens ! Jag och T har verligen hunnit med en massa idag , men det blir vell så när man går upp i tid - som folk!

Vi gick iallafall upp klockan halv nio och åt frukost , därpå klädde vi på oss och fixade oss lite innan vi sedan stack iväg på ett hemligt möte. Det gick jättebra , bättre än jag trodde . Jag som fasat över detta mötet så länge ..
-men som sagt , det gick bra ..

Vi var vell där runt 2 timmar innan vi sedan gick hem för att laga mat , stekt potatis ,ägg och korv. Mums. Jag älskar stekt potatis , det är så himla mycket godare än kokt . Dock kokade vi potatisarna först för att slippa vänta i en evighet.
När vi satt och käkade så kom Ken förbi (en kompis till oss). Nu är han och T nere på arbetsförmedligen och jag stannade hemma för att hinna sitta och kolla på alla bloggar jag så troget följer. Brabra!

När dom två kommer tillbaka så ska vi åka iväg och hitta på någonting , vad vet vi inte ännu...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0