mot skogen imorgon.

Godmorgon/förmiddag/hallå , svårt att välja när klockan är efter tolv ..

Jag vaknade ungefär vid 11 , sedan dess har jag bara hunnit med att äta frukost och försöka komma på någonting att göra en förbannad dag som denna . Jag väljer mellan att göra ingenting , ingenting eller ingenting -svårt det där!
Imorgon har jag iallafall planer på att åka ut till pappa i skogen och bara vara , jag har faktiskt inte vart där på jättelänge & både jag , T och Svea skulle behöva komma bort och vara ute ett par dagar . Ja, där kan hon ju faktiskt springa lös och leka bäst sjutton hon vill utan att man ska behöva kampas med henne i koppel.

Hon kan även springa lös ute på isen , där har hon ju hur mycket plats som helst att härja på ...

Men idag då?
idag blir de nog tammefan bara till att vara hemma , det finns ju verkligen ingenting att göra om dagarna . Det är ju helt värdelöst med vinter.





Ge mig sommar och brun hy !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0