snabba ryck.

Det blev en väldans stressig morgon dethär , för min del åtminstone .
T ställde klockan så att han skulle kunna hinna spela dataspel innan ja vaknade , haha . Så jag sov vell till strax innan 11 , därefter kom jag på att jag faktiskt behövde hinna med frukost , duscha , torka håret , sminka mig osv innan det är dags att gå till tågstationen för att hämta bilen då mamma åker till kalmar idag ..

Så jag skyndade mig att duscha och äta frukost - mer hann jag inte innan T bestämde sig för att gå ensam dit . Jag är fortfarande inte färdig så jag ska vell skynda mig att göra mig klar innan han kommer tillbaka , så att vi kan åka direkt . Vi ska hinna förbi Owes en sväng också för att köpa lite fikabröd och godis..
Jag blev skitsugen på sånna där dragster , sånna där sura ni vet ?  Det är nog mitt allra bästa favoritgodis, det kan ni tänka på den 27e mars (min födelsedag)...

Nej , nu måste jag som sagt sätta fart !

Puss till alla underbara ärliga människor som finns finns här i ur och skur ...
Speciellt Thias ,lillebror, min storesyster och hennes sambo - ni är guld värda och jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Mattias pappa

Men vi då?

2010-02-12 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0