solsidan.

Vi är fortfarande kvar i valbo och just nu är det "solsidan" på teven - jättebra ju =D
Jag har nyss vart och hämtat T´s lillasyster inne i stan hos en kompis så nu passade båda vi på att blogga lite eftersom vi vart lite dåliga på det idag bådatvå..

Jag har förresten inte hunnit tatt nåt bra kort på håret ännu , så det får vänta tills ikväll när jag kommer hem igen.
iallafall så känns de jättebra att bara ha mitt "vanliga" hår på huvudet , nästan så att jag inte vill sätta i nånting annat igen , men det ändrar sig nog snabbt . Jag älskar ju långt hår !

Nu ska jag läsa lite bloggar , så tjingeling så länge..

Kommentarer
Postat av: frida

tack tack =)

2010-02-12 @ 22:08:12
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0