tänk om..

Natten var förjävla trång alltså , uch för att dela säng när man är 3 pers .
Vi överlevde iallafall , men ingen verkar ha sovit särskilt gott ...

Nu har vi ätit frukost och hunnit kollat en massa teve sedan vi vaknade klockan 8. Det känns som att det blir en riktig slappdag idag ..

Mamma åkte just hem till mormor för att hjälpa till att rensa bort lite saker från "morfar" som gick bort för två månader sedan på tisdag. Det måste kännas skitjobbigt för mormor att fortfarande ha kvar alla saker och alla minnen. Jag kan inte ens sätta mig in i situationen . Tänk om den man älskar mest i hela världen skulle gå bort , i mitt fall Thias . Jag kan inte ens tänka tanken...

När mamma kommer hem ska jag åka till affärn och köpa en hårfärg och färga bort min äckliga utväxt .

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin och härlig blogg du har :).



Förresten, kommentera gärna på min blogg om vilken kändis DU vill se mig som haha :D. Kan vara både manlig och kvinnlig kändis :).

2010-02-06 @ 12:37:55
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0