tvätt tvätt tvätt..

Godförmiddag ! jag / vi har faktiskt hunnit med rätt mycket denna morgon. Först har vi ätit en good frukost , sen har vi sorterat hela tvättkorgen i olika påsar med färger och grader osv . Nu väntar vi på att tvättstugan ska börja så att vi kan springa ner med all tvätt till maskinerna.

Jag har ingen som helst aning om hur lång tid det kommer ta , men jag insåg just att vi hade rätt mycket kläder att tvätta + att vi måste tvätta sängkläderna också - bara dom tar ju upp en hel maskin !

En rörmokare kanske ska komma idag också , ni kanske vet att våran toalett vart sönder en massa månader (?). Ni som vart här eller känner mig , vet i allafall. Så vi hoppas verkligen att det kommer någon rörmokare , så man slipper spola med en bunke, haha.



Ikväll är det en massa bra på teve , så då blir vi nog bara hemma och myser - som vanligt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0