..att inte bilen funkade.

Godmorgon!eller nu är det ju förmiddag igen ..
Imorse väckte svea oss eftersom att hon tyckte att det var dags att gå ut på morgonpromenad . Så nu sitter vi i sängen jag och T och försöker leta på en bra film på datorn som vi ska börja dagen med .
Vi har nästan aldrig nånting planerat , skit skönt , men endå lite tråkigt att bara sitta hemma och göra ingenting varje dag. Synd att inte bilen funkade , då hade vi åtminstone kunnat förflytta oss nånstans , som tex till min pappa - som jag inte träffat på jättelänge.

Såg att Ronja kommenterat här också , synd att jag inte såg det tidigare , isåfall hade du kunnat kommit förbi innan du börjar jobba . Men men ..

Att bero på ingenting , mina visdomständer växer för fullt och det gör så jävla ont . Det gör ont när jag gapar . sväljer, vrider huvet , tuggar ... ja , hela tiden . Hoppas dom börjar växa lite fortare snart så att det kan gå över nån jäkla gång . Tur att det finns pannkakor kvar sedan igår som jag kan äta utan att få ont , haha.

Vi hade förresten finbesök igår utav T´s familj (förrutom hans pappa) , dom var förbi här och drack lite kaffe och kollade på "halv åtta hos mig" med oss , riktigt trevligt . Dom är ju nästan aldrig här så det kändes lite "nytt" att dom kom förbi - men kul , givetvis.



Nu ska jag pusha på T i filmletandet ..
åh , jag är på sånt filmhumör idag ! nån mer ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0