att vara trött på allt.

Jag är väldigt trött och less på det mesta just nu , men framför allt pengar-delen.
Jag har det ju verkligen inte dåligt om man jämför med barnen i afrika som dom flesta oftast gör , men nu bor vi ju i sverige.

Iallafall så är det j*vligt tungt för både mig och T just nu . Vi har inte ens pengar till mat ?!
Vi sparde i princip varenda krona utav våra sista löner för att kunna klara oss så länge som möjligt , men dom är nu slut , vilket inte är så konstigt då det var bra många månader sedan jag blev "varslad" eller av med jobbet (vilket som).

Nu försöker både jag och T få ersättning från försäkringskassan , men det verkar ju inte vara skitlätt för min del. Jag har ju som sagt prioriterat annat framför arbetsförmedlingen nu i sommras , som tex KÖRKORTET och familjen.
- och jag ångrar verkligen inte alls att jag prioriterade på det viset !!!!!
För enligt mig var körkortet och familjen viktigast , just då . Men det tyckte tydligen inte arbetsförmedlingen ! Så nu får vi se hur det blir , jag måste ju kunna betala mobilräkningen åtminstone ...

En annan sak som jag är rikigt less på , är denna förbannade jävla kyla . Man får ju ont i kroppen bara av att titta ut. Helst av allt skulle jag vilja flytta til ett annat land och bo där åtminstone varje vinter .

Att vara trött på allt är inte kul
att inte finna några som helst lösningar är ännuvärre




Kommentarer
Postat av: Hanna

De visste jag redan, Fast de är ju inte hon som sagt de :p de är ju katrin shulman som sa de på the voice :)

2010-01-27 @ 14:23:00
URL: http://hanniigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0