Barnvakt.

Nu har jag precis vart och hämtat min lilla kusin Idun , jag / vi ska nämligen barnvakta henne tills imorgon.
När jag hade hämtat henne så åkte vi och handlade på Willys jag och idun ,det blev lite godis , cola , ljuice , bea och toapapper - lite behövliga småsaker sådär .

Nu sitter vi och kollar på Lotta på Bråkmakargatan  , hon ska precis till att sno en cykel från tant Berg (grannen ni vet?) . Jag älskar Lotta , hon påminner så mycket om mig själv när jag var liten ..
Jag vet en till som är helt besatt utav henne , haha , Idun .

Puss

Kommentarer
Postat av: roxy

visst har du en håltagaspistol? tar du betalat för att pierca? i så fall hur mycket? =)

2010-01-18 @ 23:04:50
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0