början till en förkylning?

Godmorgon! idun vaknade vid 10(!!) , värsta sovmorgon ju =D Nu sitter vi och käkar yoghurt i soffan och kollar på Lotta på B . Idun tog ju med den filmen så att vi skulle kunna kolla ..

Vet fortfarande inte vad som händer idag , moster ringde och frågade om jag skulle med och bada , men eftersom att Idun inte har några badkläder med och eftersom att jag tror jag börjar bli förkyld , så tackade jag nej . Annars hade det vart skitroligt , jag älskar att bada på badhus - Speciellt bubbelpoolen ..

Jag känner som sagt att jag börjar på att bli förkyld , näsan är hel täppt och rinner , på samma gång?!  Drygt som fasen. Har blitt väckt flera gånger inatt utav att jag inte kunnat andas med näsan , eller att kudden var helt blöt utav snor haha . Fräscht ..

..och bilen krånglar , det är mycket skit just nu ! Så nu FÅR man egentligen inte åka me den , men det kommer vi nog att göra endå , om det nu behövs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0