buse !

Godmorgon !
Igår tyckte Idun inte att det var läggdags för henne & då var klockan endå 22 (!!!). Hon var så fruktansvärt pigg så hon fick ligga i mitt knä i soffan för att kunna somna , men inte heller då ville hon sova . Istället stojade hon runt och busade ända fram tills vi skulle sova & somnade på stört när vi båda la oss i sängen - vilken jäkla buse !

Eftersom att det blev så sent igår så vaknade hon inte förns 9 imorse , vilket kändes skitskönt . Jag fasade för ifall hon skulle vakna vid 6tiden utan att kunna somna om , men så vart det inte som tur var .
Iallfall så har vi ätit frukost och nu sitter vi och kikar på pettson och findus på barnkanalen . Tanken är att vi ska ha en liten "utedag" idag när Iduns mamma vaknar . Kanske åka nånstans och åka pulka ? ingen aning ..

jag måste iallafall duscha mitt hårsprayiga hår som jag inte gjorde igår . Ska även fippla med mitt ansikte lite , så som döda finnar och kanske ta mig en ansiktsmask ? skulle verkligen behövas , har fått jättemånga stora finnar som jag inte haft på åratals .. :'/

Nu ska jag läsa runt lite olika bloggar , synd att dom jag brukar läsa har slutat uppdatera i princip ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0