det skulle vara riktigt kul..

Godmorgon ! väcktes direkt utav att en ytterdörr smälldes igen , nämligen våran .
Mamma skulle gå ut och gå med Svea nu på morgonen och när hon gick drog hon igen dörren så hårt att jag faktiskt vaknade i rummet längst bort i lägenheten ..

Thias sover fortfarande och mamma är nu tillbaka från sin promenad med Svea . Jag själv sitter inlindad i en svart filt i våran bruna skinnsoffa med tre platser . Jag sitter och funderar på hur min dag ska komma att se ut .. Det hade vart kul att svänga förbi Ronja i Bomhus som för tillfället är "hundvakt" eller "hundägare" , vet inte vilket uttryck som passar bäst , men dom har iallafall en hund på prov för att sedan bestämma om dom vill ha henne . Så det skulle vara riktigt kul att träffa henne och voven en sväng . Men nu är det ju lite svårt att få tag på henne då hon inte har någon mobiltelefon för tillfället ..
-men vi får se , det kanske löser sig tillslut .

Lite senare ska jag iallafall hem till Venna och kika på film och mysa i soffan.

Nu därimot , är det frukostdags. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0