det står mycket på schemat då..

det har vart en lååång , men mysig dag .
Först fick vi ju finbesök bestående utav Venna och max , vi åt en mysig svensson fika och var sedan ute på promenad.
Vi gick ner på staden där venna bestämde sig för att köpa lite hissgardiner , närmare bestämt 4 stycken (!!). Vi gick sedan hem , hon till sig och jag till mig .
Jag och T åt lite spagetti och köttfärssås ( för tredje dagen i rad..) innan vi sedan gick hem till Venna och kollade på en massa bra program. Vi satte också upp hissgardinerna , tur att T var med så att "vi" nådde upp att spika fast dom.

Nu har vi kommit hem från Venna
och det vankas läggdags , jag känner mig helt utpumpad och ska försöka somna så fort det bara går så att jag orkar gå upp i tid i morgon . Det står mycket på schemat då..
Först ska jag hinna träffa Ronja en sväng ( om jag får låna bilen av mamma vill säga ) , sen ska jag och Venna åka till Owejansson och kika lite , hon skulle handla lite . Sen på kvällern ska jag och T åka till sjukhuset i sandviken för att hälsa på T´s pappa och min svärfar . Vi blir nog där hela kvällern !



pjuh , vad mycket det blev på en och samma gång nu kände jag ..
Men godnatt iallafall , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0