ekat?

herrejösses vad det har ekat här idag , tänker ni förmodligen när ni vart in här idag . Eller ?
Ja , det har faktiskt ekat här , för jag har vart helt på andra håll .

Först blev jag VÄCKT utav Venna , strax före 10 . Hon tyckte att det var dags för mig att kliva upp och "göra stan" med henne . Så det var bara att se glad ut och kliva upp på bossens begäran ! :D
Hnon hämtade sedan mig och vi åkte runt på alla möjliga ställen , både Owe Jansson, citygross, barnenshus & Dollarstore - tänk vad man hinner med på så kort tid.

Efter vi hade vart på alla affärer så lära jag åka hem eftersom att jag sedan skulle hinna äta , duscha och sedan åka till T´s pappa på sjukhuset i sandviken vid 5 - så jag fick verkligen snabbduscha idag ! inga 60 minuter som det brukar kunna bli när jag duschar.

Nu är vi hemma igen från sanviken och ska strax gå och kolla på en film i sängen, det blir nya "fast an the.." (kan inte stava , haha ) . Den blir det iallafall ..
Men först ska jag äta upp min goda toast som jag har framför näsan här på köksbordet .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0