ETT STEG NÄRMARE KÖRKORTET.


Nu är det där "hemliga" över för denna gången . Den här gången talade jag förstås om en uppkörning ang mitt körkort.

För säkerheten skull åkte jag ut och övningskörde i morse med mamma , med en annan bil än den jag brukar köra - för att inte vänja mig allt för mycket . Vi körde runt lite i stan innan vi sedan åkte till vägverket där "min" bil och "min" lärare stod och väntade .
Jag hoppade in i bilen , fick alla instruktioner om alla spakar och hur bilen fungerade och hur man ställde in stol,spegel och sånt . Därefter fick jag köra ut från parkeringen och börja min körning .

Allt gick SKIT bra och jag blev självklart GODKÄND !

Nu ska jag bara göra om mitt teoriprov för att sedan få mitt körkort i handen , så jävla underbart . Ska ringa och boka provet redan idag för att få det så snabbt som möjligt .



jag är så jäääääävla glad ! ..
& jag fick väärldens trevligaste uppkörningslärare !
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis frida :D du kommer klara skrivningen också :)

2010-01-04 @ 13:10:46
Postat av: Plutten

Graaattis hjärtat mitt! Du är grym;) <3

2010-01-04 @ 20:02:29
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0