filmkväll i valbo.

Har spenderat kvällern i valbo hos Ken , vi tittade på nån värdelös skräckis som var från 2003 , vilket kanske sa en hel del om kvalitén osv. Den var iallafall riktigt dålig så jag var nästan nära på att somna där ett par gånger ..

Nu är vi iallafall hemma efter en , trots dåligt filmval - mysig kväll . Det är snart dags att sova eftersom att vi ska upp i tid imorgonbitti - tänker ni efter så vet ni nog varför .
Efter den hemliga saken så blir det vell inte till att göra nånting alls , kanske ligga hemma i soffan och gråta , eller kanske springa tusen varv runt huset av lycka , undra vilket utav dom det blir .

Burr , nu fryser jag så mycket så nu bara måste jag krypa ner i sängen . Frågan är bara om man ska ta en dusch först , fast ... nu såg jag att klockan visst är tolv snart , så det är nog ingen idé , det får bli imornkväll istället.

Puss och godnatt så länge

ps , mitt illamående håller i sig så snart bryter det nog ut en liten bacill i min kropp. Uch vad jag känner mig konstig! Vill verkligen inte bli sjuk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0