flytta och se glad ut .

har just vart ute och förflyttat våran (för tillfället) ofungerande bil ..
eller ja , mammas bil som vi fick låna medans hon åkte bort .
Det är ju datumparkering här utanför så att dom ska kunna ploga och underhålla den sida av väg där inga bilar står på. Så det är bara att se glad ut och flytta bilen tills den ska lagas !

Förövrigt så sitter jag just nu i soffan , redo för att sova . Jag har nämligen redan hunnit med att tvätta ansiktet,smörjt in ansiktet,borstat tänderna och kissat.
- klar i tid för en gångs skull ..
Snart ska jag lägga mig på T´s arm i sängen och slumra in medans han kollar på sin serie som han brukar göra varje kväll . Han är nämligen jättepigg på kvällarna och jag helt tvärt emot , så det passar ju jättebra att han kollar på sin serie för då slipper jag somna "ensam" , vilket jag hatar .

Jag kom just att tänka på vad otroligt längesedan det var jag träffade Ronja , har nog inte träffat henne på flera veckor. Helt sjukt ..
Jag ska nog försöka få tag i henne så att vi kan styra upp någon dag här framöver , så vi kan ses , prata ut och även gå en lång och behövlig promenad med våra jyckar :)


Nu måste jag faktiskt sova , känner att ögonlocken börjar dras ner allt för fort och allderles av sig själv .

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du är duktig du som går till arbetsförmedlingen!:)



Ska vi ses imorgon förmiddag då? Jag jobbar ett till nio varje dag denna veckan...så förmiddagar är jag heeelt ledig:)

2010-01-26 @ 09:41:39
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0