illamående Frajs :(

fyfan va illa jag mår alltså ! endå drack jag ingenting igår ? ...
fattar inte vad som är fel !
känns som att jag skulle vara huuuuur jäkla bakis som helst ..

Iallafall så blev t så jädra sugen på pizza så han har gått för att köpa det nu , medans så ska jag duscha (igen!!) eftersom att mitt hår känns skitäckligt efter all spray o dust it som jag hade i håret igårkväll . Man vill ju känna sig lite fräsch även "dagen efter " .

Mamma o hennes karl var påväg hem från kalmar nu dom med , så dom kommer vell runt 6tiden , lagomt tills filmen som börjar klockan tre , slutar .



Det blev förresten inte så mycket bilder från igår , tråkigt men sant . Får vell istället försöka satsa på att knäppa lite kort under dagen eller så .
Ska fråga någon villig själ om den har lust att fota mig och T också nåndag , skulle vara kul att ha ett fint kort att rama in och sätta ovanför sängen, kanske när vi är lättklädda - endast underkläder ? sånt är så himla vackert .

Är du duktig eller känner du dig manad att anta utmaningen , säg gärna till :) Jag har förövrigt kamera och lite olika objektiv om det skulle hjälpa .

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Robin fotar er gärna:) Han är faktiskt riktigt duktig! Ses imorn? Då ere lördag, o jag ahr iiingenting inplanerat:D

2010-01-01 @ 16:27:56
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0