jokkmokk.

Nu har jag hunnit med att ta en promenad för att lämna Max , ätit hårdmackor med ost (som aldrig någonsin vart så goda som idag),kollat på robinson & skottat fram bilen  (eller T skottade jag jag sopade bort snön på bilen) för att sedan flytta den.

Nu sitter båda helt utpumpade i soffan i vardagsrummet och väntar på att pulsen ska gå ner så att vi kan borsta tänderna och gå för att sova . Det blir en tidig kväller idag om vi ska orka med morgondagen. Det är nämligen så att T´s pappa fyller år imorgon så när vi vaknar ska vi först storstäda (damsuga,vika kläder,skura golv i hela lägenheten,diska osv) så att det är fint när mamma kommer hem , sen när vi gjort det så ska vi begé oss ut till valbo där vi ska fira T´s pappa . (grattis i förskott♥)
Imorgonkväll ska vi nog äta middag med mamma och dom som hon ska åka hem med från kalmar. Hon får nämligen åka husbil upp till Gävle med ett par bekanta
"- som endå skulle upp till jokkmokk."  haha.

Nu måste jag sova ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0