oj oj oj.

oj , vad många nyfikna läsare jag fått under kvällens gång - men det kunde man vel ana ..

Nu har jag och min underbara T vart ute och förflyttat bilen i vanlig ordning , den står nu på rätt sida och vi kommer att slippa att få böter även denna natt ( tack gode gud ). Sen har vi även tagit en liten promenad runt runda vägen som det så fint heter ..
Svea följer alltid med när vi ska flytta bilen , hon älskar nämligen att åka bil . Så varje gång vi flyttar bilen så får hon följa med och sitta i bilen medans vi flyttar den med all vår kraft . Själv njuter hon utav bilvistelsen och önskar förmodligen att bilen kommer att fungera snart så att hon får crusa runt lite med oss , som vi alltid gjorde förrut , innan den gick sönder.

Nu ska vi försöka sova , T ska nämligen upp tidigt imorgon och gå till arbetsförmedlingen. Själv funderar jag på att dammsuga , har blivit så jävla mycket hundhår i alla hörn.
Annars har jag ingenting planerat , som vanligt . Skulle vara kul att hitta på någonting , men jag har sån dålig fantasi plus att ingen är hemma nu för tiden ,alla jobbar typ.
Förrut kunde man alltid vara med nån i släkten eller så , men nu har ju även dom börjat jobba och gå i skolan osv eftersom att jullovet är slut . Det känns lite ensamt , men jag har ju Svea som tur är ...

Nu ska jag pussa på min älskade T (♥♥♥) och sedan sova , puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

JAG HAR FÅTT PEEEENGAR!:D Nu blir allt enklare, jag kan ta bussen när jag vill, och bäst av allt, vi kan ses snart! Utan problemas:D

2010-01-27 @ 09:29:49
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0