otursperiod.

godmorgon (!!) , klockan 13 på förmiddagen - ja , jag vaknade nämligen nyss , 12:45 för att vara exakt.
Sotaren var här vid klockan 7 imorse , då blev jag väckt utav T  , men somnade om på direkten , han fick istället gå upp och "välkomna" gubben.

Jag själv fortsatte att sova och sov ända tills .. ja ..12:45 . Det brukar jag verkligen inte göra ! Jag känner mig fortfarande huuuuuuur trött som helst och har hals och huvudont . Det känns verkligen inte bra !

Så nu sitter jag och äter frukost och ska vell inte göra så mycket annat heller , kanske gå ner och ta en titt på bilen och prova ifall den startar , annars blir det kablar idag igen . Suck ! Jag tänkte även att det vore praktiskt att åka runt lite så att bilens batteri får ladda upp lite , men igår när jag skulle göra det efter att ha fått starthjälp utav min moster - så pajade fläkten , så jag såg INGENTING.
Lär vell byta säkringarna och se om de kanske funkar då ...
Man kan ju inte säga att jag har nån röta nu för tiden inte , jävla otursperiod.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0