"roliga rumskamrater?"

Godmorgon ! jag kunde verkligen inte somna om imorse , så jag lära kliva upp klockan 9 - klarvaken !
Nu sitter jag och väntar på att T ska vakna till liv , vilket kanske kommer att ta ett par timmar om jag känner honom rätt . Lagomt till 12 brukar han slå upp ögonen ..

Idag på dagen är det ingenting planerat , men ikväll därimot ..Då ska jag och T åka o köpa mat till T´s pappa som han ska äta på sjukhuset , lite lördagsmat - hamburgare osv. Sen ska vi även skjutsa min moster och hennes tjej som ska på middag . Men som sagt , ingenting nu på dagen . MEN , så såg jag att min kusins mamma skrivit till min telefon . Så nu ska jag kanske dit nu på dagen och äta lunch och leka med dom :) ♥

Thias , han verkar tycka att det är natt fortfarande han - helt stendöd !


Svea är minst lika död , men hon vaknade för en sekund när jag öppnade linslocket - nu sover hon som en stock igen.



- ROLIGA RUMSKAMRATER ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0