sandviken.

Istället för att grilla eller bara sitta hemma idag så åker vi allderles strax ut till sandvikens sjukhus och hälsar på T´s pappa. Det var ju ett tag sedan vi var där nu och därför kändes det här som en optimal dag att åka för att hälsa på honom.
Först ska vi hämta T´s bakfulla lillasyster på staden , sedan skjutsa hans mamma till jobbet innan vi sedan styr vår kos mot sandviken .

Ikväll är det ju Robinson också , det kanske ses hemma hos min storesyster om hon tar tummen ur röven och svarar på mina sms nångång .

Ha det så bra sålänge så hörs vi vella ikväll innan jag ska sova , för innan dess har jag nog inte tillgång till dator eftersom att jag lämnar min hemma. Men kanske att det blir en liten uppdatering hemma hos syster min..

Men nu måste vi kila väg här ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0