sista övningskörningen ?

Nu har jag övningskört med min systers sambo för (förhoppningsvis) sista gången.
Snart ska jag även ut med mamma och köra lite för att också där , köra för sista gången ..

Fyfan , det pirrar lite i magen , men endå inte . Det känns som om jag kommer misslyckas eftersom att ingen har velat / kunnat köra med mig på sista tiden.

KÄNNS FÖRJÄVLIGT

men..

Jag ska göra mitt bästa och också hoppas på att det räcker för ett bevis om godkänd uppkörning.
Men sen återstår ju skrivningen också , fyfan , när ska denna jävulska resa ta slut ?
ge mig ett körkort i cornflakespaketet ?

Nu verkar maten vara färdig inne i köket , så det är vell dags att avsluta här . Jag är iallafall jätteglad att jag fick möjligheten att köra både med min systers sambo och min mamma idag - även om det kanske inte räcker till för att jag ska klara körningen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0