skoter race.

Kom innanför dörren för en stund sedan , vi har vart ute och brassat skoter (!!) hela långa dagen.
Ett par grannar till T´s föräldrar var nämligen så snälla och lånade ut deras två skotrar . Så jag , T och hans lillasyster Malin åkte ut och brassade i flera timmar , det var verkligen hur roligt som helst . Speciellt i alla gupp ! Man höll på att flyga av tusen gånger om ...

Tyvärr hann jag inte knäppa några kort eftersom att vi åkte mest helatiden på olika ställen , men jag kan försäkra er om att det var drööööömväder för att åka skoter . Inte så värst kallt och sol !

Men nu är vi som sagt hemma och har just ätit lite potatis , falukorv och stekt ägg - kanske hur gott som helst ! Nu inväntar vi köping som börjar om drygt en timme , sen blir det nog nån film innan vi tillsist ska somna tätt intill varandra. Åh vad jag älskar min Thias ♥ , jag har aldrig kännt såhär för en endaste människa i hela världen.

Nu ska jag fortsätta kika runt på lite bloggar ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0