sommar året runt ?

Godmorgon ! blev väckta utav telefonen imorse (som vanligt) .. är det inte min som ringer så är det T´s. Men det kanske var lika bra det , annars hade vell T aldrig kommit upp , även om det var jag som var tröttast just i morse.

Idag iallafall , finns ingenting planerat . Funderar på att bara ligga hemma och lata mig . T ska till valbo lite senare och hjälpa till att bära nå sängar , så medans han är där så försöker vell jag åka iväg till nån som vill umgås . Blir så rackarns trött på våran (mammas) bil , den bara krånglar heeela tiden när det är såhär kallt . Är det inte lampor,tutan,värmen och lukten - så startar den inte. Det gör mig så arg !
-Varför kan det inte bara vara sommar året runt ?




jaja , nu ska jag äta lite frukost .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0