sova hela dagen lång ?


God förmiddag mina vänner ,
hoppas ni sovit lika gott som mig . Jag sov ända fram tills klockan 12 och kände då att jag skulle kunna sova lika länge till , men det gjorde jag inte . Jag gick upp , tryckte i mig lite frukost och nu sitter jag här , endast i klädd trosor .
Jag ska nämligen hoppa in i duschen tänkte jag , känner mig så grymt lortig !

Senare blir det till att gå hem till Venna tror jag , vi skulle baka och kanske även åka till owe jansson en sväng. Vi får se helt enkelt !
Senre ikväll blir det till att hälsa på Ronja och kanske knäppa lite kort , beror på hur jag ser ut och känner mig haha, men dit ska vi iallafall , sen om det blir till att knäppa kort eller inte  det får vi se .

Nu ska jag iallafall hoppa in i  duschen och göra mig lite frääsch .

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag saknar dej ju!

2010-01-05 @ 13:46:07
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0