sovmorgon.

godmorgon ! imorse tyckte idun att det var morgon klockan 04 .00 (!!!) , men som tur var lyckades hon somna om igen och sov därmed till , hör och häpna , hela kl 10:00 - skönt !
Med tanke på att jag och T somnade klockan 03 inatt så var det rätt så skönt med en sovmorgon .

Nu ska vi äta lite smörgåsar innan vi sedan beger oss till sätra för att lämna Idun . Därefter ska jag ut och övningsköra en sista gång med mamma , annars lär jag ju inte klara uppkörningen på ***dag.

Fyfan vad nervös jag börjar bli , tänk om jag inte klarar det , då blir jag arg , riktigt aaarg ! Synd bara att varken mamma eller min systers sambo verkar vilja köra nånting med mig längre , ingen verkar ha nån tid eller lust alls.. Mamma åker tillochmed hellre till köpis än att hjälpa mig att klara uppkörningen , menmen , jag får helt enkelt hoppas att jag har va som krävs för att kunna klara det på första försöket .

Nu väntar frukosten ! Puss

Kommentarer
Postat av: tanja

vill gärna fota er :)!

2010-01-03 @ 16:50:42
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0