56 negerbollar.

Nu är 56 negerbollar bakade inför thias födelsedag som inträffar på fredag . Det kommer besök hit då , så det gäller att ladda upp med massa smarriga kakor så att folket har någonting att doppa i kaffet / saften .
Jag själv är inte alls förtjust i varken kakor eller negerbollar , jag har helt enkelt tröttnat . Men jag tycker det är himla kul att baka åt andra , så det gör jag mer än gärna ..

Hade jag haft muffinsformar hade jag kunnat bakat choklad-/apelsinmuffins också , men nu har jag inga formar och känner heller inte för att åka till affärn bara för att köpa sånna . Så det får bli en annan dag i veckan , eller om jag åker till mammas lägenhet och kollar om hon har nå formar.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja, vi bor ju inte långt ifrån varandra ^^ Vilken sida bor ni på? =) Höger eller vänster sidan när man kommer in i Aberg? =)

2010-07-18 @ 14:56:56
URL: http://emmaeskola.devote.se
Postat av: emma

Vi med =) Vi bor på 13 =)

2010-07-18 @ 16:07:13
URL: http://emmaeskola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0