Besök utav pappa.

Pappa var här en sväng och fikade lite , han hade med sig jättesmarriga jordgubbsbakelser , kaffe och även en stekpanna som han köpt åt oss på vägen hit . Helt perfekt !
Vi fikade lite och han kollade runt här i lägenheten , sen åkte han hemåt igen. Då gick jag och thias till konsum och köpte snus . Jag skulle köpa godis men det var ju snordyrt där så jag bestämde att vi skulle gå till TIME här i centrum istället, så vi gjorde det ..

Så nu sitter vi här i soffan och inväntar fotbollsmatchen som börjar om sisådär en timme . Det får man inte missa!

Kommentarer
Postat av: Frida & William

Härligt !:) Hehe ja men man kan ju hoppas att du slipper! Ja jag kom bara att tänka på det, lika bra o skriva tänkte jag hehe. Okej men vad bra då :) Hoppas du slipper vätska ! Mina händer va så svällda så kom kunde inte sätta flyplanet på förlossningen ens, fick ha i armen HAHa :D trivs ni i lheten ?? Jo allt e klart, e skit nöjd ! så jäkla skönt :) Hur går det för er ? Ha de bra ! Kram

2010-07-06 @ 21:56:30
URL: http://fecn.blogg.sen
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Ja verkligen! :) Åh så spännande, inte alls långt kvar! :) Jag går in i vecka 20 imorgon, så har halva tiden kvar - men shit vad fort det gått!

Ja jag bor i Sthlm, du då? :)

2010-07-07 @ 01:22:40
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0