Bröllop.

Det fick bli bröllop endå för min del , jag åkte dit i allra sista sekund .. - trots all beslutsångest vid klädval osv .
Jag tycker nog såhär i efterhand att jag valde rätt braiga kläder , för f*n vad varmt vi har haft det .

Bröllopet var iallafall jättefint och jag längtar så himla mycket tills det är jag och thias som står där , förmodligen också med en "icke präst" , utan med en sån där annan , vet inte vad det heter haha.

Min lillebror tyckte jag hade blitt skitfet och ställde därför sitt glas på min mage och hade jättekul åt det , men lite kul var det ju faktiskt , tänk att jag har blitt tjock ..
Vi fick jättegod mat , både thaimat och "vanlig" mat (potatis,potatisgratäng,kött,sallad..). Sedan blev det tårta och bullar och sånt , som jag givetvis vräkte i mig , fy mig .





Nu är jag iallafall hemma och längtar jättemycket tills thias kommer hem från sitt , han är nämligen på det där här i gävle , rockfestivalen ni vet . Dock kommer vell inte han förns inatt , men jag väntar jag ..
Sitter och kikat på bronsmatchen just nu , så jag har ju nånting att göra iallafall .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0