dumma mig.

jag är lite dum som bara lovar och lovar , men imorgon ska jag städa så DÅ , då mina vänner får ni se nya lyan och hur vi bor . Kanske tillochmed vagnen och allt som står här efter väggarna .

Vi har iallafall haft en skitmysig kväll jag och thias med god mat och mysiga filmer . Jag älskar sånna här dagar , då man bara är.

Imorgon ska vi som sagt ha "städdag" här hemma , sen så ska vi vell inte göra så mycket mera . Eller jo , storkok tror jag , så att thias har matlådor för hela veckan . Man spar så himlans mycket pengar på att ha matlåda istället för att han ska behöva äta ute varje dag på jobbet..

Nu ska jag spela lite Mariokart med thias innan vi går ut med svea och sedan sover ! Todelo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0