Fixerad bebis ! =D

Jag kan knappt tro det ! Efter en (snart) hel graviditet utan problem med illamående eller nånting annat, så är bebisen redo att möta världen .
Var hos barnmorskan för en stund sedan och allting såg jätte jättebra ut . Vikten låg på 68,8 , vilket ger en viktuppgång på sammanlangt 7,3 Kg. Hjärtat låg på 138 slag/minut och magen hade sjunkit .
BEBISEN ÄR FIXERAD!
Jag tyckte vell att jag kände att den "trillade" ner , har sagt det hela tiden den närmsta veckan.

Hoppas jag inte har allt för långt kvar nu . Barnmorskan trodde inte att jag hade speciellt långt kvar , utan att jag skulle föda innan beräknat. Så det är vell bara att hoppas ..


Kommentarer
Postat av: Theresia

Dogge vände på sig när jag var i vecka 25 :P så du kan ända gå över tiden eller få på bf :P

Postat av: Theresia

Hehe jaha okej :) Men det gjorde Douglas med...men han kom ju i vecka 32 då också :P så man vet ju aldrig !

Postat av: Anna

Hej igen! (jag som skrev om blöjorna)



Vad härligt att bebisen är fixerad. Ingen av mina har varit fixerad innan jag kommit in till förlossningen och sista vände sig med fötterna ner när det var dags för henne att komma till världen

Två saker som jag varmt kan rekomendera dig att köpa innan bebisen kommer är, en bröstvårtskräm som finns på barnens hus i en gultub, den är kanon bra om man får sår på bröstvårtorna och sen en mjölkuppsamlare som du har på andra brösten än det du ammar på.



Kram Anna

2010-07-31 @ 14:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0